diumenge, 22 d’octubre del 2017

4. ÉS EL TEMPS, QUI DEGRADA LES COSES?




ÉS EL TEMPS, QUI DEGRADA LES COSES?

Per la meva fotofilosofia he triat... el temps! Sí, un tema molt conegut per les seves connotacions filosòfiques i científiques i, per mí, molt interessant i que dona a pensar. Per tant, vaig agafar un rellotge molt vell del meu padrí, unes espelmes de la meva pradina, dues de les mils de plomes del meu pare, i casi totes les làmpares de casa meva i aquest es el resultat: el rellotge, amb pols i rovell i un mecanisme espenyat desde fa segles; les plomes, que simbolitzen la mort, tema ben lligat al temps; i les espelmes, ja fora corda i esgotades després de tenir una joventut plena de llum. 
La pregunta? Es el temps, qui ens rovella i ens fa vells, o són les nostres accions i decisions?



--

Xiscu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada